Emne

Indlæg:
Medlem siden:
15-09-2010

Kiropraktorerne søger skarp og selvstændig akademisk konsulent

Dansk Kiropraktor Forening søger en akademisk konsulent til at understøtte vores politiske interessevaretagelse, forhandling og medlemsrådgivning.

Om jobbet
Overordnet er opgaven at sikre et professionelt grundlag for gennemførelse og udvikling af foreningens strategier og opgaver.

Du vil komme til at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for en række forskellige emneområder, og du vil skulle arbejde såvel med sagsbehandling og projektstyring som direkte medlems- og bestyrelsesbetjening. Dine funktioner kommer primært til at omhandle:

• Betjening af bestyrelse og udvalg
• Politikudvikling og forhandling inden for en række emneområder
• Koordinerende funktioner og medlemsrådgivning

Umiddelbart er forskning, kvalitetsudvikling og opgaver relateret til de praktiserende kiropraktorers overenskomst med regionerne påtænkte opgaveemner.

Dine kvalifikationer og erfaringer
Som konsulent i en mindre forening vil du hurtigt skulle varetage opgaver på et selvstændigt niveau. Det er derfor vigtigt, at du trives med stort ansvar i opgaveløsningen og hurtigt kan sætte dig ind i nye ting. Dine opgaver vil spænde bredt, og du skal synes, det er udfordrende at være med hele vejen fra strategiformulering til praktisk gennemførelse af opgaverne.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation – gerne inden for sundhedsområdet, og hurtigt bliver selvkørende inden for dine sagsområder.

Vi forestiller os, at du har en relevant akademisk uddannelse (cand.scient.adm., cand.polit., cand.scient.soc. eller lignende). Flair for tal vil være en fordel.

Ansøgningen
Stilingen er på 37 timer med flextid og kontraktansættelse med udgangspunkt i relevant offentlig overenskomst.

Søg stillingen senest den 8. februar 2016 kl. 12 via dette link:

Samtaler forventes afholdt i uge 8 med henblik på ansættelse senest 1. april 2016.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jakob Bjerre på 3337 6094 eller konsulent Tanja Skov Carlsen på 3337 6092.

Om os
DKF er interesseorganisation for de danske kiropraktorer, og sekretariatet samarbejder i det daglige tæt med professionens øvrige organisationer og institutioner. Sekretariatet beskæftiger sig med politisk interessevaretagelse, forhandling og medlemsbetjening af vores godt 850 medlemmer. Sekretariatet består i dag af 7 fuldtidsmedarbejdere og er centralt beliggende i nye lokaler på Frederiksberg.

Læs mere om os på www.danskkiropraktorforening.dk

Ingen svar endnu!