Emne

24-08-2010

Kiropraktorhuset Middelfart

KIROPRAKTOR- søges til Kiropraktorhuset i MIDDELFART

Vi søger en kiropraktor mere i klinikken i ca. 30 timer om ugen.

KIROPRAKTORHUSET er en tværfaglig klinik, som i dag består af 3 kiropraktorer, 1 fysioterapeut, 3 massører samt 3 sekretærer. Vi har egne træningsfaciliteter, som bruges til både individuel træning og holdtræning. Klinikken har digitalt røntgenanlæg samt K-Laser apparat.
Vi tager os af alle problematikker i klinikken – og er altid åbne overfor at dygtiggøre os. Vi ser en bred vifte af patienter med mange forskellige problematikker.
Vi lægger stor vægt på, at det er patienten og dennes behov, som er i centrum og vi ønsker at medvirke til, at de får en tryg og imødekommende behandling, når de kommer i klinikken. I vores tværfaglige team fungerer kiropraktoren som tovholder. Vi vægter et højt fagligt niveau, professionalisme, engagement og personlighed.
Vi ønsker en kiropraktor, med en viden indenfor de gængse behandlingsområder – og med lyst til og erfaring med at arbejde tværfagligt internt og externt.

Socialt har vi en afslappet og uhøjtidelig stemning på tværs af personalegrupper her– og vi håber, at du kan se dig selv som en del af både et fagligt og et socialt team.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Skriftlig ansøgning med eksamenspapirer, CV og udtalelser/referencer sendes til:

Kiropraktorhuset
Elmegade 3