KIROPRAKTORHÅNDBOGEN

Kiropraktorhåndbogen er medlemmernes online opslagsværk. Her er fx blanketter, vejledninger og svar på spørgsmål, som kan opstå i dit arbejde som kiropraktor, hvad enten du er ansat eller klinikejer.

Håndbogen er løbende under udvikling:

1. Løn og ansættelse

2. Attester, blanketter, honorarer, tilskud og takster

3. Lovgivning

4. Klinikdrift

5. HK-overenskomsten

6. Landsoverenskomst om kiropraktik + OK17

7. Pensions og forsikring

8. Sundhedsordninger

9. Patientsikkerhed og klagesystemet

10. Turnus

11. Sundhedsdata

12. Informationsmaterialer

Under menuen 'DKF' kan du finde oplysninger om foreningen, bl.a. vedtægter, sekretariatet, politiske organer, kredsforeninger osv.

DKF Forum finder du intern medlemsinformation i form af debatter, formandsblogs osv. i DKF-klubben. Log ind via det blå link øverst i højre hjørne på alle sider. Medlemsnummer er brugernavn. Find det på KIROPRAKTOREN eller kontakt sekretariatet og få det oplyst: DKF@danskkiropraktorforening.dk

Medlemsfordele og rådgivning

Som medlem kan du få personlig rådgivning og information om bl.a. landsoverenskomsten, din ansættelse, køb & salg af praksis m.v.

I kraft af dit medlemsskab er du dækket af pensions- og invaliditetsforsikringer, som ikke kan opnås individuelt. Du får medlemsrabat på efteruddannelseskurser på NIKKB og Dansk Magisterforening samt hos Codan Forsikring. Desuden modtager du KIROPRAKTOREN og nyhedsmailen DKF Info, og du kan opnå store rabatter, fordi du kan melde dig ind i Forbrugsforeningen.

Læs om alle fordelene og find links her

Find en kiropraktor