Folkemødet 2016

"Effektiv forebyggelse – det er en god investering!" Det er budskabet fra 14 sundhedsorganisationer, som er gået sammen om at rejse ’Det Fælles Sundhedstelt’ på Folkemødet, der finder sted i Allinge 16.-19. juni. Sammen, og hver for sig vil organisationerne sætte fokus på effektiv forebyggelse. Dansk Kiropraktor Forening er med og afholder eller deltager i 5 debatter.

OK17 skudt i gang

Hovedtemaerne er en ny ydelses- og tilskudsstruktur, kvalitetsakkreditering, systematisk efteruddannelse og data og diagnosekodning - klik ind og læs mere og følg med:
www.danskkiropraktorforening.dk/ok17

Bliv Rygfessor

Dansk Kiropraktor Forening har udviklet Rygfessor for at gøre opmærksom på vigtigheden af mere fokus på ryg-sundhed i forebyggelsens navn.

Rygfessor er udviklet til markering af World Spine Day (16. oktober) i store byer i  2015, men kan også bruges i klinikker til fx Åbent Hus-arrangementer.

Kiropraktoren i det nære sundhedsvæsen

Alle taler om det nye nære sundhedsvæsen - men hvad skal kiropraktorens rolle være i det? Hvad er planerne? Hvad kan kiropraktorer overhovedet byde ind med? Læs tema i KIROPRAKTOREN september 2015

GUIDE: Hjælp til med at rekruttere til kiropraktorstudiet

10 nemme ting du kan gøre via dine sociale medier eller i klinikken. Læs mere