Se også  'Jobs/kurser/opslag'  hvor medlemmer selv kan annoncere.

1. marts 2017

Store Turnusaften

Første del af aftenen fra kl. 17 er primært for (kandidat)studerende på klinisk biomekanik og giver viden om, hvad turnusuddannelsen går ud på. Studerende melder sig til via de faglige vejledere på studiet på denne liste.

Fra kl 19.45 begynder den del, hvor kommende tutorer/klinikker kan møde studerende, der skal i turnus.

Klinikker melder sig til hos DKF via mail til DKF@danskkiropraktorforening.dk - skriv hvor mange fra klinikken, I deltager. Efterfølgende modtager de tilmeldte mail med nærmere info.

STED: SDU campus i Odense

10. marts 2017

KIROPRAKTOREN nr. 1 udkommer

15. - 18. marts 2017

Den 14. verdenskongres

Washinton DC lægger rammerne for denne begivenhed, der finder sted for alle de 88 medlemslande af World Federation of Chiropractic hvert andet år.

www.dc2017.org

25. marts - 26. marts - 1. april 2017

Topmøde og OK17-workshop i Viborg, Middelfart og København

Fremtiden er her allerede – men hvordan skal Dansk Kiropraktor Forening gebærde sig i en virkelighed, der byder på både disruption, alternative fakta og øget digitalisering? I et sundhedsvæsen, der hele tiden er under forandring, og hvor nye aktører er klar til at slå døren ind, også på kiropraktorernes område. Men som man siger, nye tider giver også nye muligheder.

Kiropraktorernes nye målprogram skal være både realistisk, visionært – og relevant! Derfor byder vi medlemmerne velkomne til tre topmøder spredt ud over landet.

På topmøderne vil vi tage fat i de input, vi allerede har fået på Faglig Kongres i november, høre om der er flere nye ideer og så arbejde videre med de indkomne forslag. Konkret betyder det, at deltagerne skal byde ind, prioritere forslagene og gøre dem realiserbare.

Efter målprogram-debatten sætter vi fokus på overenskomsten i et par timer  - og svarer på dine spørgsmål.

9:00   Ankomst og morgenmad
9:30   Målprogram
12:00 Frokost i grupper
13:00 Målprogram
14:30 Pause
14:45 Overenskomstmesse
16:30 Farvelsandwich

Hvor
Lørdag den 25. marts: Golf Hotel, Randersvej 2, 8800 Viborg
Søndag den 26. marts: Comwell, Karensmindevej 3, 5500 Middelfart
Lørdag den 1. april: First Hotel Copenhagen, Molestien 11, 2450 København SV

Tilmelding senest 20. marts
Til Pia Ravn på pr@danskkiropraktorforening – husk at angive, hvilket topmøde du deltager i.

Læs mere om målprogramsprocessen her

Læs mere om overenskomsten her

1. april 2017

Ny overenskomst