Se også  'Jobs/kurser/opslag'  hvor medlemmer selv kan annoncere.

5. maj 2017

Bestyrelsesmøde

Bestyrelsen holder møde i Kolding, hvor de politisk aktive i foreningen samles til sommerseminar fra om aftenen til og med lørdag eftermiddag.

5. og 6. maj 2017

Politisk sommerseminar

Det årlige seminar for de politisk aktive i DKF finder sted igen i år i Kolding.

25.-27. maj 2017

ECU convention på Cypern

Årskongressen i European Chiropractors' Union (ECU) foregår i Limassol på Cypern - læs og meld dig til her

31. maj 2017

Introduktion til DDKM-akkreditering

Dette er det andet introduktionskursus for kiropraktorer, der skal akkrediteres af IKAS. Det første blev holdt 2. maj.  Det er målrettet de fynske kiropraktorklinikker, der skal akkrediteres i starten af 2018.

Læs om kurset her

8. juni 2017

Konference: Sundhed i muskler og led gennem hele livet

I samarbejde med  Det Nationale Forskernetværk for Sundhed i Muskler og Led og Danske fysioterapeuter er DKF medarrangører af konference om sundhed i muskler led gennem hele arbejdslivet.

Hvilken betydning har sundhed i muskler og led i løbet af et helt arbejdsliv, fra vi begynder i det første job til vi går på pension? Og hvad kan der gøres for at sikre bedst mulig sundhed i muskler og led hele arbejdslivet igennem? Det vil forskere og praktikere fortælle om på en endagskonference, som afholdes på Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø. Læs mere  her, hvor du også finder link til tilmelding .

OBS:
Deltagerne har mulighed for at præsentere deres forskning ved at lave en poster. Hvis du har en poster, du vil præsentere på konferencen, skal du senest 1. maj udfylde denne posterformular.

10. og 11. november 2017

Årsmøde med generalforsamling i Region Syddanmark