Medlemsrejse til verdenskongres i Athen - Dansk Kiropraktor Forening

Tag med DKF og NIKKB til kongres i Athen

DKF og NIKKB har lanceret det nye koncept med grupperejser. Første tur var til Beijing. De næste ture gik til Schweiz og Dublin i 2014. Nu går turen til Athen og WFC og ECU’s kongresser.

Kiropraktorenes verdensforbund World Federation of Chiropractic (WFC) holder kongres i ulige år – og kommer kun til Europa hvert 8. år.

Når kongressen finder sted i Europa, hægter det europæiske forbund European Chiropractors Union sig på og holder sin årskongres samtidig.

Kongresserne består af en politisk del og og en akademisk del. Den politiske del foregår 11. og 12. maj, hvor de 92 medlemslande fremlægger statusrapporter for hinanden og drøfter sager. Den akademiske del foregår bagefter fra 13.-16. maj med faglige seminarer og workshops. Kongressen har i år titlen “The Alpha and Omega of Spinal Healthcare”, og det er lykkes de to faglige arrangører, Greg Kawchuk og danske Gitte Tønner fra Holland, at få lagt et flot program.

DKF og NIKKB deltager naturligvis og medlemmer kan komme med til en yderst fordelagtig pris – og tilkøbe en spændende rundrejse i det antikke Grækenland. Rundrejsen starter efter WFC/ECU-kongressen 17. maj og varer en uge.

På rundrejsen vil en dansk rejseleder vise gruppen seværdigheder som Korinth-kanalen, løveporten i Mykene, De Olympiske Leges vugge i Olympia, Tripoli og Megalopolis, Delphi med Athena-templet samt til sidst Athen med bl.a. Akropolis.

HVEM, HVAD, HVOR?
Hvad: WFC/ECU konference og rundrejse i Athen.
Hvornår: Kongres 13.-16. maj. Rundrejse 17.-23. maj 2015.
Hvordan: Meld dig til ved at skrive til info@ourworld.dk
Hvor meget: Kongresrejsen: 5500 kr./person i dobbeltværelse. 6550 kr./
person i enkeltværelse. Rundrejsen: 6995 kr./person i dobbeltværelse.
7945 kr./person i enkeltværelse. Kongresgebyr: 495€ inden 15. marts 2015,
herefter 595€. 195€ for studerende samt nedsat pris for nyuddannede.

OBS:
Hvis du deltager i den fælles tur, skal du selv tilmelde dig kongressen. WFC giver rabat på tilmelding, inden 15. marts. Kongresgebyret dækker velkomstreception og frokost alle dage.

Læs om kongressen og det spændende faglige program på WFC's website:
www.wfc.org/congress2015 eller gå direkte til flowchart over alle events på kongressen

Læs om fællesrejsen og den efterfølgende rundrejse ved at logge ind med 'kiropraktor' her: www.ourworld.dk/rejselogin

Læs NIKKB præsentere det faglige program i KIROPRAKTOREN nr. 6 2014

Sådan melder du dig til

Hvad: WFC/ECU-konference i Athen med eller uden rundrejse i det antikke Grækenland bagefter.
Hvornår: Kongres 13.-16. maj. Rundrejse 17.-23. maj 2015.

Rejs sammen med kolleger, DKF og NIKKB til en yderst fordelagtig pris. Du kan vælge bare kongresrejsen eller tilkøbe den ugelange rundrejse.

Tilmelding sker via mail til rejsebureauet Ourworld - find adressen herunder.

Find en kiropraktor