Funktionalitet
DKF's forum er et simpelt, lukket debatforum for medlemmer.

Det består af to rum:
- et generelt debat-rum, hvor medlemmer kan oprette og besvare indlæg
- og så et bestyrelsesrum, hvor bestyrelsen, herunder formanden, løbende orienterer om bestyrelsesarbejdet.

Ønsker du at få notifikationer, skal du trykke på "Hold øje med dette forum for nye emner"

Du opretter opslag til 'Markedspladsen' på den åbne del af hjemmesiden, hvor medlemmer kan udfylde en formular uden at være logget ind på forum:
www.danskkiropraktorforening.dk/opretopslag

Det gamle forum eksisterer til og med juni 2019 på http://old.danskkiropraktorforening.dk/Community/ Vi har ikke lukket for at oprette nye indlæg/besvarelser derinde, men vi anbefaler, at I bruger det nye. Er der en gammel tråd, du ønsker at svare på, er du velkommen til at flytte teksten herover – eller bede sekretariatet om at gøre det for dig.

Regler
De sædvanlige debatregler på internettet gælder også på vores forum.

Alle debatindlæg holdes i en god tone. Vi frabeder os bandeord, øgenavne og personlige angreb. Undgå at være spydig, nedladende og provokerende, og prøv også at undgå for meget ironi. Hvis du er meget engageret i et emne, så er det en rigtig god ide at læse dit indlæg igennem, inden du poster det. Vent evt. 10 minutter, inden du gør det.

Husk, mange nuancer går tabt i den her form for skriftlig kommunikation, hvor man ikke kan se ansigtsudtryk o.l. hos hinanden, så tænk over, om det du skriver kan misforstås, eller kan lyde mere hårdt eller voldsomt, end det er tænkt.

Vær også opmærksom på ikke at genfortælle detaljerede patienthistorier eller oplyse personfølsomme oplysninger på forum. Vær også opmærksom på, at det ifølge konkurrenceloven er ulovligt at udveksle kundeforhold og aftale særlige salgsstrategier og priser.

Sekretariatet og bestyrelsen følger med og ser samtlige indlæg og kommentarer, men forum er ikke det rette sted at sende spørgsmål til hverken sekretariat eller bestyrelse. Har du spørgsmål eller konkrete klager til sekretariatet eller bestyrelse, anbefales det derfor at kontakte sekretariatet direkte, via mail eller telefon: 3393 0400 på hverdage mellem kl. 10 og 16 (fredag kl. 15).