I vores store flotte istandsatte lokaler midt i Helsinge by i Nordsjælland tilser vi patienter i alle aldersgrupper, herunder et stadigt stigende antal babyer.

Om os:
Vi er en klinik i vækst, lige nu bestående af én kiropraktor, og tre sekretærer.
I vores store flotte istandsatte lokaler midt i Helsinge by i Nordsjælland tilser vi patienter i alle aldersgrupper, herunder et stadig stigende antal babyer. Klinikken har digitalt røntgenanlæg, Hi-Lo-brikse og har opbygget særdeles effektive processer for at kunne tilse de mange patienter, vi har på daglig basis.

Familiekiropraktoren har eksisteret i over 30 år og har et særdeles godt ry i lokalområdet, men vi har patienter, der kommer fra hele Sjælland.

Klinikken har et fint samarbejde med lokale læger, fysioterapeuter, ergoterapeuter m.m., og flere af dem bliver tilset i klinikken, hvorfor vi er skarpe på afgrænsningen af vores rolle som kiropraktorer ift. andre sundhedsfaglige.

Grundet travlhed søger vi to kiropraktor, der gerne vil påvirke, og skabe sin egen kiropraktiske platform inden for de gode rammer, der er etableret.

Det kan være deltids- og/eller fuldtidsstilling, og arbejdstiderne kan tilpasses individuelt. Vi kan tilbyde særdeles attraktive, progressive lønforhold, samt gode personalevilkår for eksempel sund og lækker frokost hver dag.

Om dig:
Du er fleksibel.
Du kan lide at tilse mange patienter.
Du vil gerne indgå i et engageret team.
Du vil gerne samarbejde med andre dygtige kiropraktorer.

Lyder dette noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Du er velkommen til at kontakte Peter Dalum på peter.dalum@familiekiropraktoren.dk for yderligere information.

Læs mere her..