Har du lyst til at tage ejerskab i din egen indtjening og lige som os blive selvstændig kiropraktor?
Du kan blive en del af klinikken hvor vi tilbyder en høj overskudsgrad, stigende og stor patient masse og lave drift/klinik omkostninger.

Vi søger 1 eller 2 kiropraktorer, der har lyst til at løfte vores allerede velfungerende klinik til et højere niveau. Vi brænder for at skabe en tværfaglig klinik hvor vi følger patienterne hele vejen.
Vi har ideerne men mangler dig der sammen med os kan bringe ideerne ud i verden.

Kom og hør om mulighederne.

Klinikken er beliggende meget centralt og meget tæt på Helsingør bymidte.
Vi er i dag 2 selvstændige kiropraktorer der deler ejerskabet af klinikken og har 2 engagerede sekretærer ansat. Som kiropraktorer sætter vi en ære i at have et højt fagligt niveau og indbyrdes sparring og dynamik til gavn for vores patienter. Jeg, kiropraktor Pia M. Hansen ønsker nu efter 40 år i faget at sælge min del.

Klinikken er fuld opdateret med digitalt røntgen udstyr det nyeste software 2021. Vi benytter os af den webbaseret ClinicCare, er akkrediteret i 2019 og har ydernummer tilknyttet klinikken.

Vi er en meget travl klinik med stigende patient masse som udspringer sig fra et vellidt og velrenommeret image op igennem klinikkens levetid og i dag er det den ældste klinik i Helsingør by. Klinikken startede i 1987 som idrætsklinik og har siden også udviklet sig til at være familieklinik for alle aldre. Vi har allerede etableret et stærkt og tæt patient samarbejde med områdets almene læger, og speciallæger, fysioterapeuter, massøre og andre.

Klinikken er repræsenteret på vores hjemmeside ” Kiropraktor Plus ” og Facebook.

Har du lyst til at høre mere så tag kontakt til kiropraktor Pia M. Hansen
Kiropiahansen@gmail.com eller send en sms /ring på mobilen 22284151