Klinikken er Helsingørs ældste med et stærkt og positivt renommé. Lederteamet består af to kiropraktorer med en 50/50-ordning, hvor der gøres meget ud af det dynamiske sammenspil. Vi arbejder på et højt fagligt niveau og vores indbyrdes sparring er til stor gavn for vores patienter. Igennem årene er der etableret et tæt og gensidigt patientsamarbejde med områdets læger, speciallæger, fysioterapeuter og massører. Vi har to dygtige og engagerede sekretærer ansat med mange års tilknytning og god relation til klinikkens patienter.

Beliggenheden er central og klinikken er synlig fra den hovedvej, der fører de sidste meter ind til Helsingørs absolutte bymidte. Med en placering på kun 350 meter fra Helsingør station og få meter fra et busstoppested med 8 tilgående busser, har patienterne let adgang til klinikken. Derudover er der offentlig parkering foran ejendommen.

Klinikken fremtræder i en moderne, venlig og professionel stil. Centrum for klinikken er et hyggeligt venteværelse med receptionen, der adskiller de to aktive klinikrum, som hver især har egne omklædningsrum til patienterne. Indretningen af lokalerne for de to klinikrum er særdeles funktionel med mulighed for at åbne et tredje. Røntgenrummet er fuldt opdateret med digitalt røntgenudstyr og det tilhørende nyeste software fra 2021. Til håndtering af patienter og data, bruges den webbaserede ClinicCare. Klinikken er akkrediteret i 2019.

Efter snart 40 år, er tiden kommet til at videregive min andel til en ny kiropraktor, der har mod på at overtage denne velfungerende og meget travle klinik med et stabilt patientgrundlag og en stadig stigende patienttilgang.

Klinikken er repræsenteret på vores hjemmeside: KiropraktorPlus.dk og på Facebook under samme navn.

Har du lyst til at høre mere, så skriv til Pia M. Hansen på:
Kiropiahansen@gmail.com eller læg en besked på mobilen 22 28 41 51.
Der loves selvfølgelig fuld diskretion.

Læs mere her..