Stor tværfaglig klinik i Lemvig søger kiropraktor.
Lemvig Sundhedscenter er en 500 m2 stor klinik med store lyse lokaler med dejlig atmosfære og god kunst på væggene. Der er flere forskellige faggrupper, bl.a. fysioterapeut, massører, akupunktør, psykoterapeut, kranio-sakralterapeut og fodplejere. Kiropraktoren er den, som har allermest at lave, så vi ønsker inderligt en ekstra kiropraktor.
Se www.lemvigsundhed.dk
Dine kvalifikationer: Autoriseret kiropraktor med stor ansvarsfølelse og empati for patienter. På trods af akkrediteringer og diverse tilsyn, bør du stadig kunne finde stor glæde ved vores fantastiske arbejde og have lyst til at eksperimentere og lære nyt. Du skal have lyst til kommunikation og sparring – også med andre faggrupper.
Vi kan tilbyde: Velfungerende klinik med et topprofessionelt skrankepersonale, som vil gøre alt for at lette din hverdag. Gode kollegaer i et rart og venligt arbejdsmiljø. Velfungerende journalsystem(Frontspeed). Zenith briks, højdejustebar cervikal chair og pelvic bench.
Hvis du har lyst til ultralydsscanning og chokwave har vi også dette.
Lemvig tilbyder: fantastisk natur: Vesterhavet, Limfjorden, Lemvig havn og sø samt Klosterheden, som er Danmarks tredjestørste skov. Her er trygt og rart og gode rammer for familieliv. Billigt boende. Rigt foreningsliv og mange koncerter og sociale arrangementer. Kulturbyen Holstebro er kun 30 km fra Lemvig og har et stort udbud af koncerter og teater.
Se gerne www. facebook.dk/guldkysten
Reference: kontakt gerne vores vikar, kiropraktor Birgitte Rahbek Thomsen på Tlf. 42573787

Ansøgning sendes til
Kiropraktor og indehaver Hanne Thim
Lemvig Sundhedscenter, Søndergade 3-5, 7620 Lemvig.
Mail: hannethim@lemvigsund.dk

Læs mere her..