image001.png

FysioDanmark Aarhus N og FysioDanmark Randers, leder efter en ambitiøs og tværfagligt funderet kiropraktor.

Vi er i vækst, og ønsker at integrere kiropraktisk behandling i vores private fysioterapiklinikker. Vi ser mange patienter med sundhedsforsikring som enten skal have fysioterapi og/eller kiropraktik. På nuværende tidspunkt henviser vi en del af vores patienter til ekstern kiropraktorbehandling. Vi tror kiropraktisk behandling på vores klinik vil skabe øget værdi i vores behandlingsforløb, og mere effektive forløb for patienterne.

Du skal kunne arbejde selvstændigt og have god viden inden for de almene behandlingsområder. Det er vigtigt, at du har lyst til, og gerne erfaring med at arbejde tværfagligt, samt at du kan se fordelene ved at samarbejde med fysioterapeuter.
Vi forventer at du vil kunne bidrage med kompetencer indenfor diagnostik, udredning og manuel behandling.

Med nærværende samtaler og grundige undersøgelser stræber vi efter at imødekomme patientens behov og udarbejde en behandlingsplan, der kan realisere deres mål.
Vi har egne træningsfaciliteter, lækre nye velindrettede behandlerrum, samt gode adgang og parkeringsforhold.

Hos os har vi et godt arbejdsmiljø, med respekt og omtanke for hinanden.
Vores omgangstone er uformel og afslappet, og vi er gode til at samles om sociale arrangementer.

Stillingen er på 25-30 timer om ugen, formentlig med mulighed for at øge time antallet.
Som udgangspunkt forventer vi, at arbejdet vil indebære 2-3 dage på klinikken i Aarhus og 1-2 dage på klinikken i Randers.
Ansættelse snarest muligt, på kontrakt der følger DKF standard ansættelsesaftale for kiropraktor ansættelse hos en privatpraktiserende.

Vil du med på udviklingsrejsen, træde til og tage en kalender med mange daglige behandlinger, samt hjælpe os med at etablere samarbejdet mellem kiropraktor og fysioterapeuter?
Så send dit CV og ansøgning til Atle Røstad på : atle@fysiodanmark-randers.dk

Spørgsmål til stillingen kan også rettes på Tel. 22 82 20 06.

Vi afholder samtaler løbende.

Læs mere her