Vores patientgruppe fordeler sig over alle aldre og vi ønsker, at vore kiropraktorer er kompetente i behandling af alle kategorier. Patienterne kommer gerne til regelmæssige forebyggende behandlinger og vi supplerer vor behandling med undervisning i forebyggende øvelser og andet som kan være relevant for patienten.

Vi tilbyder dig muligheden for at arbejde i en klinik med over 40 års erfaring i specifik kiropraktisk behandling efter Gonstead Metoden. Du skal, hvis du ikke allerede har flere års erfaring, være bekendt med metoden og have et stort ønske om at dygtiggøre og videreuddanne dig. Vi har alle nødvendige faciliteter for dette i klinikken.
Vi søger en energisk kiropraktor med drive, med lyst til at præge klinikkens udvikling i fremtiden, og som gerne vil være en del af et team hvor et hurtigt effektivt behandlingsresultat er i højsædet.
Fremtidsmuligheder er der nok af. Det diskuterer vi når vi hører dine ønsker og drømme.

Send gerne CV til: Karsten Pedersen, D.C. – mail@kirocitysyd.dk Kiropraktisk Center – City Syd – Aalborg, Hobrovej 509, 9200 Aalborg SV.
Tlf: 51200012