Vi søger en passioneret og dygtig kiropraktor, som har lyst til at være en del af en tværfaglig klinik, der har stor fokus på patienternes helhedsoplevelse på klinikken.

Vores vision er, at vores patienter har lyst til at anbefale os til andre, og vi arbejder derfor målrettet med at optimere den oplevelse, som patienterne får hos os – både i selve behandlingen og uden for behandlingsrummet.

Vi er 15 dygtige kollegaer heraf tre kiropraktorer, to massører, tre deltids fysioterapeuter, en diætist og en zoneterapeut.

Vores værdier afspejler den måde, vi er på, og den måde vi agerer på. Vores fem værdier er: Begejstring, Engagement, Nysgerrighed, Troværdighed samt Kompetence. Disse værdier skal naturligvis stemme overens med dine egne værdier.

Da vi har god patienttilgang, og en kiropraktor som stopper første april, søger vi en stabil, udadvendt, smilende og selvstændig kiropraktor med høj faglighed, som kan se værdien af vores brede tværfaglige samarbejde.

Vi har mange babyer og børn, som besøger os, og det vil derfor være en stor fordel, at du har erfaring, interesse og kompetence inden for behandling af denne gruppe.

Stillingen er på 20-30 timer. Tiltrædelse senest maj 2019.

Hos os vil du møde:
• Dygtige kollegaer, hvor godt humør er en del af hverdagen
• En hyggelig arbejdsplads med en fantastisk stemning mellem kollegaer og patienter.
• En flad organisation, hvor der ikke er langt fra ord til handling
• En arbejdsplads, hvor man har lyst til at komme på arbejde

Du er velkommen til at læse mere om os på www.klinikken-gammeltorv.dk

Hvis du gerne vil arbejde på en fantastisk arbejdsplads, hvor vi passer godt på hinanden, og du kan se dig selv i ovenstående, så send en ansøgning og dit CV – senest den 20. marts kl. 14.00 – til Bo Hamilton på bohamilton@hotmail.com. Vi indkalder løbende til samtaler. Har du spørgsmål til jobbet, er du også meget velkommen til at ringe til Bo på 33141718.

Vi glæder os meget til at møde dig.

De bedste hilsener

Bo Hamilton