Vi søger en kiropraktor eller turnus assistent til vores klinik i Randers. Stillingen kan opstartes hurtigst muligt, da vi oplever en meget stor tilgang i klinikken. Vi vil være behjælpelige med at oplære dig godt, så du falder godt til i vores klinik.

I klinikken er vi 3 kiropraktorer, 1 fysioterapeut/massør samt 2 sekretærer. Der er et godt tværfagligt samarbejde med læger, sundhedsplejesker og andre sundhedshuse i området. Vi vægter det tværfaglige højt og synes, god sparing mellem faggrupperne er vigtig for at give patienten det mest optimale forløb.

På klinikken tilbyder vi digital røntgen, akupunktur og laserbehandling. Patientgruppen er alt fra de helt små spædbørn til den ældre borger, den professionelle sportsmand til weekendkrigeren, med alle tænkelige problemstillinger, både akutte og kroniske.

Som behandlere lægger vi stor vægt på alt, hvad kiropraktik har at tilbyde, lige fra viden om træning og øvelsesvejledning, til håndværket i at tilbyde en god kiropraktisk justering. Vi bruger primært Gonsteadteknik og listingsystem. Det er ikke et krav, at du kan det, men vi ser gerne, du er villig til at lære og bruge det.

Vi søger den rigtige person til klinikken, derfor holder vi løbende samtaler, indtil denne er fundet.

Send CV og ansøgning til os på:
info@kiroranders.dk
att: Christian Junge

Skulle der være spørgsmål eller mere information, kan du kontakte:

Christian Junge
mail: info@kiroranders.dk