Sofiendal Sundhedsteam er et stort sundhedshus, som tilbyder Aalborgs bredeste faglige behandlingsteam. Vi har et unikt koncept, hvor flere faggrupper arbejder tæt sammen for at optimere behandlingsforløbet og udnytte de forskellige behandleres kompetencer. Klinikken råder over 500 kvm, med 10 behandlingsrum, trænings/pilates rum samt stort flot træningscenter med specielt udvalgte maskiner.

Vi er i gang med at udvide vores behandlingstilbud til hhv. baby/børn, gravide og mødre. Dette behandlerteam består af en børnefysioterapeut, en fysioterapeut med speciale i gynækologisk- samt fertilitetsfremmende behandling. Efter sommerferien får vi endvidere som de første i Nordjylland en sundhedsplejerske tilknyttet.

Klinikkens kiropraktor tilbyder ikke baby/børnebehandling. Vi ønsker, at klinikken fremadrettet kan tilbyde kiropraktisk behandling til denne målgruppe og dermed fuldende dette behandlingsteam.

Kontakt os hvis du synes, det lyder spændende at være en del af vores klinikfællesskab, hvor faglighed, samarbejde og fokus på patienten er vigtige værdier.

Skriv til os på info@sofiendal-sundhedsteam

Du finder klinikkens hjemmeside her