Kunne du tænke dig at være en del af en klinik i sund udvikling?
Hos Kiropraktor Skanderborg har vi over en længere periode haft stor tilgang af nye patienter, som giver en dejlig travlhed. Derudover har vores ene kiropraktor valgt at søge nye udfordringer, hvorfor vi søger en super dygtig kiropraktor til en allerede eksisterende stilling i klinikken.
Stillingen er på 25 timer/ugen, men dette er ikke et krav, så har du andre ønsker for at få dit privatliv og arbejdsliv til at hænge sammen, vil vi gerne være med til en model der passer dig og din familie. Stillingen ønskes besat pr d. 1. november 2022, men vi venter gerne på den rette til vores team.
Kiropraktor Skanderborg er en veletableret klinik, med patienterne i fokus. Klinikken blev overtaget af Lise Schou i 2018, og drives i dag med to kiropraktorer, samt vores to dygtige sekretærer. Vi ligger i Skanderborg Sundhedshus, hvor vi har et særdeles godt tværfagligt samarbejde. Skanderborg ligger godt placeret i forhold til motorvejsnettet, den smukke natur og er en dejlig by i en god udvikling, og det samme er vores klinik.
Jeg håber at have vækket din interesse for at høre mere om Kiropraktor Skanderborg, og om hvilke gode ansættelsesforhold vi kan tilbyde dig.
Send gerne din ansøgning til lise@kiropraktor-skanderborg.dk. Du er også velkommen til at
kontakte mig på mobil 20766633, hvis du har nogle spørgsmål. Alle ansøgninger behandles fortroligt.
Vi kan desværre ikke tilbyde en turnusplads.
Lise Schou, klinikejer.

Læs mere her..