CorpusCare i Århus C søger kiropraktorassistent med start snarest muligt.

Der tilbydes en stilling på 20-25 timer, med mulighed for mere på sigt ved fortsat patienttilgang. Timerne vil være fordelt mellem ydertider samt hele dage i klinikken med mulighed for fleksibilitet og ønsker til arbejdsdage.

Stillingen kan varetages af både nyere såvel som mere erfarne kiropraktorer. Hvis du arbejder inden for en særlig niche som kiropraktor er det fint, men det er ikke et krav. Vi vil dog gerne udvide klinikkens behandlingstilbud, hvorfor en kiropraktor med ønske om at dygtiggøre sig i behandling af børn og unge, hjernerystelser eller noget helt tredje er mere end velkommen. Interesse i og erfaring med sport samt lyst til at engagere sig lokalt vil også bifaldes.

Klinikkens patienter er hovedsageligt yngre og midaldrende og ofte fysisk aktive, hvorfor vi ser en del sports- og arbejdsrelaterede skader.

Aktuelt består klinikken af 2 kiropraktorer, 1 fysioterapeut, 1 psykolog, 1 speciallæge i ortopædkirurgi og 1 massør.

Ansøgning og CV sendes til info@corpuscare.dk, hvor der også kan aftales en samtale over telefon, hvis du ønsker at blive klogere på klinikken og stillingen.

Alle henvendelser behandles med fuld diskretion.

Link til klinikken