Vores klinik i hjertet af Århus søger en kiropraktor med tiltrædelse fra d. 1. maj 2024 eller med start snarest muligt derefter.

Der tilbydes initialt en deltidsstilling med et forventet timetal på 20-25 timer, men på sigt kan udvidelse til fuld tid være muligt. Timerne vil være fordelt mellem ydertider samt hele dage i klinikken med mulighed for fleksibilitet og ønsker til arbejdsdage.

Stillingen kan varetages af både nyere såvel som mere erfarne kiropraktorer. Hvis du arbejder inden for en særlig niche som kiropraktor, bifalder vi dette, men det er ikke et krav. Har du en drøm om at efteruddanne og beskæftige dig med en bestemt patientgruppe, hjælper vi dig selvfølgelig gerne med at opfylde dette.

Vi søger en fremtidig kollega, som kan lide løbende at udvikle sine kompetencer ved efteruddannelse og holde sig opdateret samt implementere ny evidens. Vi leder efter en dygtig diagnostiker, som er mindst lige så dygtig med sit hoved som med sine hænder. Derudover vægter vi også lyst til at engagere sig i klinikken såvel som i lokalområdet højt.

Klinikkens patienter er hovedsageligt studerende og midaldrende, og vores patienters medianalder ligger under landsgennemsnittet. De fleste er fysisk aktive ved siden af deres arbejde, og vi ser derfor en del sports- og arbejdsrelaterede skader. Vi vil dog gerne udvide klinikkens behandlingstilbud og dermed tiltrække et bredere klientel, hvorfor en kiropraktor med ønske om at dygtiggøre sig i behandling af børn, hjernerystelser eller noget helt tredje er mere end velkommen.

Klinikken har en afslappet, imødekommende og hyggelig atmosfære. Vi prioriterer tværfaglighed og sparring mellem kollegaer i klinikken såvel som udenfor klinikken. Vi styrker internt vores professionelle samarbejde og sociale forhold, bl.a. ved en fast ugentlig fælles frokostpause om mandagen samt ved løbende sociale arrangementer.

Aktuelt består klinikken af 2 kiropraktorer, 1 fysioterapeut, 1 psykolog og 1 speciallæge i ortopædkirurgi.

Ansøgning og CV sendes til emilkirkfeldt@outlook.dk, hvor der også kan aftales en samtale over telefon, hvis du ønsker at blive klogere på klinikken og stillingen.

Alle henvendelser behandles selvfølgelig med fuld diskretion.

Samtaler forventes at blive afholdt i løbet af anden halvdel af april.

Link til klinikken