Klinikken er yderst velrenommeret, og vi oplever stor tilstrømning af nye patienter, både fra lokalområdet, men også folk der kommer langvejs fra, fordi de har hørt om os. Det er et stort fokus for Familiekiropraktoren at få folk i orden og tilbage til deres dagligdag hurtigst muligt. Dette fokus har gennem årene gjort, at vi har et fint renommé hos læger, fysioterapeuter, ergoterapeuter m.fl. i oplandet.

Vores dejlige klinik er på godt 250 kvm og ligger centralt i hyggelige Helsinge. Her har vi digitalt røntgen og 3 dejlige, store behandlingsrum. Vi har et godt, lille, voksende team, og for den rigtige vil der være særdeles attraktive ansættelsesvilkår.

Du skal være en super-dygtig manuel behandler, omhyggelig, positiv og engageret, samt ambitiøs på dine patienters vegne. Som vores navn antyder, behandler vi alle typer patienter, og i alle aldre. Hvis du har specifikke kvalifikationer i et specialområde, vil der være gode muligheder for at udfolde dette kva Familiekiropraktorens store, mangfoldige patientgruppe.

Antallet af arbejdstimer er fleksibelt efter aftale.

Ansøgning og C.V. sendes til peter.dalum@familiekiropraktoren.dk

Diskretion er en selvfølge.

Jeg ser frem til at høre fra dig,

Peter Dalum
www.familiekiropraktoren.dk