Vi har arbejde til 4-5 kiropraktorer, og er for tiden 3, så der er plads til dig!
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt; men vi venter gerne på dig, hvis du er den rette.

Vi er en stor tværfaglig klinik, med 4 kiropraktorer- hvoraf du bliver den ene- og 2 fysioterapeuter, og 3 sekretærer.
Vi har: Ultralydsscanning, tryk - og chokbølgeapparat, akupunktur, digital røntgen, tilknyttet kostvejleder, sportskiropraktor, og er åben for de nye tiltag du kommer med.
Vi behandler en bred vifte af patienter, har stor tilgang af spædbørn i vores praksis, er tilknyttet en af landets bedste basketball klubber- Team Fog Næstved-, har stor tilgang af nye patienter, og et godt samarbejde til praksislægerne i området.
Vores patienter spænder vidt i både aldersgrupper og problemstillinger, og du kan forvente en særdeles varieret og spændende hverdag på klinikken.
Der er mulighed for en høj løn/omsætning fra starten, og for medejerskab af klinikken.

Hvis du er på udkig efter en turnusstilling, har vi stor erfaring i at have turnusassistenter. Vi gør meget ud af supervision i forhold til journalføring, patienthåndtering og behandling. Endvidere lægger vi vægt på det tværfaglige, og at man kommer ud og ser og er med hos læger og andre samarbejdspartnere.
Klinikken er beliggende centralt i Næstved, i gå afstand fra tog og busser. Vil man gerne til Næstved og bo, så kan vi være behjælpelige med bolig og med at finde job til evt. ægtefælle/kæreste.

Du kan se mere på vores hjemmeside: www.kiro-huset.dk

Du er velkommen til at besøge os, og være i klinikken;
Eller mød os til årsmødet, hvor vi har en stand fredag aften.

Henvendelse til:
Frank Føns: ff@kiro-huset.dk- eller f.foens@gmail.com : tlf : 29207812