Kiropraktor til Praxis Pørksen GMBH i Kiel - Nordtyskland

Praxis Pørksen GMBH i Kiel søger en motiveret og nysgerrig kiropraktor til vores klinik beliggende i centrum af Kiel, hovedstaden i Schleswig Holstein.

Klinikken, grundlagt i 1992.  Vi er et team bestående af 2 kiropraktorer og 4 sekretærer, og vi har et godt netværk med læger, speciallæger, fysioterapeuter, jordemødre og tandlæger. Vores behandlingsspektrum inkluderer patienter fra babyer med kolik til den ældste på 104 år.

Fordele ved at bo i Danmark og arbejde i Tyskland:

• Du kan nyde de kulturelle og sociale fordele ved at bo i Danmark.
  • Samtidig drager du fordel af arbejdsmarkedet og lønniveauet i Tyskland.
  • Det bedste fra begge verdener i én samlet pakke!

Vi tilbyder:

• En attraktiv grundløn og en procentsats af din egen omsætning.
  • Mulighed for at arbejde under min autorisation i Tyskland.
  • Et intensivt tysk-kursus, hvis du ikke taler tysk.
  • Sekretær til at hjælpe med sproget i starten

Work Life balance i Kiel
Praxis Pørksen GMBH i Kiel værdsætter work life balance, og vi ønsker at gøre det så nemt som muligt for vores medarbejdere at finde den rette balance mellem arbejde og privatliv, selv i en travl klinik som vores. En af fordelene ved vores beliggenhed er, at det er muligt at bo i Danmark og pendle til arbejde i Tyskland. Der er kun cirka 45 minutters kørsel fra grænsen på motorvejen, hvilket gør pendlingen bekvem og let tilgængelig.

Vi søger:

• Tysk kundskaber er en fordel, men ikke et krav
  • En motiveret og temaorienteret kollega.
  • En fleksibel og samarbejdsvillig person, der trives i en travl hverdag og ønsker at videreudvikle klinikken.
  • Mulighed for kompagniskab for rette vedkommende

Om Kiel: Kiel er en livlig by med ca. 300.000 indbyggere, beliggende direkte ved Østersøen. Byen huser et stort universitet og byder på mange kulturelle og sportslige aktiviteter. Med sin skandinaviske orientering minder Kiel i størrelse og atmosfære om Århus.

Byens placering ved vandet skaber en særlig charme, og mulighederne for fritidsaktiviteter er mange. Uanset om du er til sejlsport, museer, teater eller sport, så har Kiel noget at byde på.

Om Lisbeth Pørksen og den biomekaniske klinik

Vi er en biomekaniske klinik, hvor vi tilbyder behandlinger baseret på forskellige anerkendte metoder inden for kiropraktik.

Jeg, Lisbeth Pørksen, anvender primært Gonstead-metoden, som er kendt for sin præcision og effektivitet i behandlingen af rygsøjlen og ekstremiteternes biomekanik. Vores kollega i klinikken benytter diversify og andre biomekaniske metoder, der også er højt værdsatte teknikker inden for kiropraktik.

Gonstead-metoden: Denne metode fokuserer på en grundig analyse og præcis justering af rygsøjlen for at genoprette optimal funktion og lindre smerter. Den er baseret på nøje observationer og vurderinger af rygsøjlens tilstand og dens indflydelse på hele kroppens biomekanik.

Diversify-metoden: Diversify-metoden anvender en række teknikker og justeringer, der tilpasses den enkelte patients behov. Denne metode er alsidig og kan effektivt behandle en bred vifte af muskel- og skeletproblemer.

Vi forstår, at det kan være nødvendigt at dygtiggøre sig i disse metoder for at sikre den bedste behandling af vores patienter. Derfor står vi klar til at hjælpe og guide dig, hvis du ønsker at lære mere om Gonstead- eller diversify-metoden.

Er du den, vi leder efter? Send din ansøgning til os og vær med til at gøre en forskel i vores klinik i Kiel!

Du er også velkommen til at aftale en telefonisk samtale for yderligere oplysninger på dansk.

Telefon: +49  431 34422

E-mail: Lisbeth-poerksen@t-online.de