Har du lyst til en inspirerende hverdag?

Vi søger en kiropraktor hurtigst muligt, da vi har stor patienttilgang og derfor savner en ny god kollega.

Du vil møde:
God indtjeningsmulighed
Dejligt arbejdsmiljø
Nysgerrighed og højt fagligt niveau
Veletableret klinik
Lyse, lækre lokaler
Godt samarbejde med andre behandlere

Vi forventer du er energisk, engageret og har lyst til at indgå i vores team samt at et godt arbejdsmiljø er vigtigt for dig.
Grundtanken på klinikken er patienten i centrum, således at patienterne kan føle sig velkomne, trygge och respekterede.
Vores målsætningen er professionel, sikker och effektiv behandling. Vi møder patienten med empati og tager udgangspunkt i patientens situation som helhed for et fremgangsrigt forløb. Vores holdning er, at vi som kiropraktorer har en stor rolle i at bidrage til et sundere samfund ved at hjælpe individer til en bedre vej.
Vores motto på kliniken är ”Bättre hälsa skaper glädje”, og netop glæde, højt tempo og godt humør er noget, som præger klinikkens stemning.

Vi er 3 kiropraktorer, 3 massageterapeuter, 1 fysioterapeut, en receptionist samt en administrator på Chiropraktik Akuten i Limhamn. Klinikken har eksisteret i knapt 30 år og har et godt og solidt renommé i området hos både patienter og andre behandlingsgrupper.

Vi glæder os til at høre fra dig og findes både på mail og telefon.

De bedste hilsner
Marianne Lund og Birgitte Karlshøj