Rygcenter Djursland driver klinikker i Grenaa, Rønde og Ebeltoft og dækker dermed hele Djursland med ca. 90.000 borgere.

Vi indgår med en stor klinik (egen røntgen-/ultralydsafdeling) i Sundhedshuset på Regionshospital Grenaa, som huser fysioterapeuter, psykologer, jordemødre, sundhedsplejersker og flere store lægeklinikker.

Vi har et fantastisk samarbejde både kollegialt og fagligt med disse faggrupper i Sundhedshuset og drager stor fordel heraf.

Grenaa ligger smukt med skov, havn og strand, rigt foreningsliv og alle de gængse gymnasiale uddannelser, inkl. internationalt gymnasium.

I Ebeltoft har vi en lille charmerende klinik i Sundhedshuset på Regionshospital Ebeltoft, ligeledes med læger og fysioterapeuter som naboer. Her er der en smuk udsigt udover Ebeltoft Vig.

I Rønde er vi placeret på Hovedgaden, lige ved busstationen i byens midte, i en nyrenoveret/ombygget klinik med lyse flotte lokaler og egen røntgen-/ultralydsafdeling.

Vores dygtige kiropraktor Amanda skal efter sommerferien i gang med sit ph.d.-studie på SDU, og vi søger derfor permanent en kiropraktor til Grenaa, der sammen med Malthe, Helle og Kasper skal levere kiropraktisk diagnostik og behandling til området, i første omgang Grenaa.

Vi tilbyder derfor en halvtids- eller fuldtidsansættelse efter aftale.

Vi har intet imod, at du har ansættelse andetsteds samtidigt. Vi ønsker en fagligt stærk kiropraktor med stor nysgerrighed inden for faget og som sætter det tværfaglige samarbejde højt. Patientgruppen i dette område er meget varierende og spændende.

Rygcenter Djursland drives i samarbejde med Rygcenter Midtvest og Banegårdspladsen, og vi nyder godt af det store fællesskab, både professionelt, men også gennem en aktiv personaleforening og godt humør. Vi tror på, at fleksibilitet og et smil er vejen til et godt arbejdsmiljø. Endelig tilbyder vi sparring med faglige kapaciteter med erfaring i præ- og postgraduat uddannelse og fagpolitisk virke.

Ring eller skriv for en uforpligtende rundvisning og en samtale.

Rygcenter Djursland

Kontakt: Direktør Sara Lisa Doktor,