Vi søger en yngre kollega, som vil involvere sig i og præge klinikken, gerne med henblik på senere partnerskab.

Vi er to fuldtidskiropraktorer og for tiden en kiropraktor på deltid, som stopper ved udgangen af november for at tage en ph.d.. Desuden er vi to deltidsfysioterapeuter, hvor den ene ligeledes tager sig af massagen. Herudover har vi Falck Healthcare på klinikken, hvor der arbejder yderligere en fysioterapeut, to massører samt en zoneterapeut.

Det er et meget åbent klima her på klinikken, hvor vi samarbejder for at opnå de bedste resultater for vores patienter.

Derfor holder vi også ugentligt møde, hvor vi tværfagligt diskuterer patientbehandling eller relevante emner.

Efteruddannelse er en del af vores arbejde, og klinikken er samarbejdsklinik for OU. Der er god patienttilgang til klinikken, men alligevel bestræber vi os på, at du har muligheden for en fleksibel kalender, som kan være en fordel, hvis du selv har børn.

Vores klientel spænder vidt fra ung til gammel med mange forskellige slags problematikker, og har du en kæphest, så finder vi også plads til den. Vi er altid parat til at afprøve forskellige ideer og tiltag.

Vores behandlingstilgang er evidensbaseret og ofte ud fra en neurofunktionel behandlingsmodel.

Ud over forskellige manuelle teknikker bruger vi bla. Cox Fleksion, Dry Needling, akupunktur og laserbehandling (power laser og klasse 4 laser). Øvelser og genoptræning er samtidig en vigtig del af vores tilbud.

Vi har et godt samarbejde med områdets praktiserende læger, fysioterapeuter samt ikke mindst radiologisk afd. på områdets sygehuse.

Sønderborg er det kulturelle og økonomiske centrum i Sønderjylland, med den smukkeste natur, hvor der er rig mulighed for at dyrke elite-og breddesport eller bare gå ture.

Der kan opleves masser af store og små rockkoncerter, men er du mere til klassisk musik, har byen også sit eget symfoniorkester. Firmaet Danfoss ligger tæt på Sønderborg, hvilket byen nyder godt af. Og er du til vand, så har vi Nordeuropas største spa og mange andre muligheder for aktiviteter ved vand og strand, der omgiver os.

Byen er meget børne-/ungdomsvenlig og fik sidste år en “ungdomspris” som by. Priser på ejendomme er yderst rimelige, så du vil være i stand til at få meget mere boligkvalitet for dine penge i forhold til storbyerne. …..og ej at forglemme, så får vi jo også ”Tour de France” til byen i 2021.

Vi glæder os til at møde dig!

Kontakt:
Als Kiropraktor Center for yderligere oplysninger på telefon 7442 5856/www.dinkiropraktor.dk

Du kan også vælge at ringe til Bredo: mobil 2449 3283 eller Monika: mobil 2027 8074.

Læs mere her..