Teamet består af kiropraktor, fysioterapeut, speciallæge i ortopædkirugi (udfører ultralydsskanning i det muskuloskeletale område), massør, sports psykolog/almen psykolog og akupunktør samt sekretærer.

Vores patientgruppe er fortrinsvis idrætsaktive unge som 30-60 årige motionister, aktive familier, store som små. Vores patienter tager gerne aktiv del i behandling og forebyggelse.

Vi tilbyder dig muligheden for at komme til at arbejde på en klinik med mange forskellige faggrupper, som har et super samarbejde og som hjælper hinanden. Vi søger en energisk kiropraktor med drive, som gerne vil være en del af et team og har et ønske om at give vores patienter en god oplevelse af kiropraktik.

Går du med tanker og drømmer om at prøve kræfter med det selvstændige og få meget ansvar, er dette en mulighed. Er du mere til en stille og rolig opstart med en større grad af sparring og support, så bakker vi det op, og hjælper. Skulle du gå med et ønske om at have et kortere/længere ansættelsesforløb for herefter at indgå som medejer, er dette også en mulighed, men ingen betingelse. Som du kan høre, er vi åbne for mange konstellationer.

Vi vil bare rigtig gerne have hjælp af en engageret kiropraktor. Vi er nu 1 kiropraktor, men der er arbejde til 3 kiropraktorer, så vi afviser mange kiropraktor patienter, da vi ikke har tid til at behandle dem – og det er langt fra optimalt.

Fredag og lørdag deltager jeg på GF i Horsens, så hvis du har lyst til at mødes , er der mulighed for det.

Ansøgning og CV bedes sendt til Lotte Wilchen på info@corpuscare.dk .
Du er også velkommen til at ringe til Lotte på 86 170 180.
Klinikken hjemmeside: www.corpuscare.dk

Opstart er snarest muligt - men vi venter gerne på den rette.
Løn og ansættelsesvilkår efter nærmere forhandling.

Læs mere her..