Vi mangler en kollega der primært kan varetage behandling af spædbørn samt yngre børn. Klinikkens kiropraktor arbejder ikke med denne målgruppe, derfor mangler vi en kiropraktor til det tværfaglige samarbejde med klinikkens børnefysioterapeut samt zoneterapeut.

Sofiendal Aalborg Sundhedsteam er en stor tværfaglig klinik i Aalborg. Klinikken råder over 500 kvm, med 10 behandlingsrum, trænings/pilates rum samt stort flot træningscenter. Klinikken har handicapvenlig indretning og har gode parkeringsforhold.

På klinikken er vi 5 fysioterapeuter hvoraf den ene er børnefysioterapeut, en kiropraktor, en massør, en zoneterapeut, en fodterapeut, samt pilates- og yoga instruktører.

Til mor og barn har vi efterfødselsforløb med zoneterapi, babymassage og træning med fysioterapeut – både for mor og barn.

Om dig:

Du er kiropraktor med specifik interesse og erfaring inden kiropraktik for spædbørn/børn.

Du har en velfunderet faglig basis.

Du har gå-på-mod, og er villig til at arbejde for at din praksis skal kunne vokse.

Stillingen vil være nyoprettet og dermed ikke på et bestemt timetal. Du vil have mulighed for at øge timeantallet, og udvikle stillingen så meget du har lyst til. Alle behandlere hos os er indlejere, dvs du er selvstændig med eget CVR-nr. Som selvstændig har du som kiropraktor større fleksiblitet ift. arbejdstider. Endvidere giver det mulighed for en meget fornuftig timeløn, da stillingen er baseret på indleje, hvor du betaler en procentdel af din omsætning. Ring meget gerne og hør nærmere om de fordelagtige økonomiske vilkår du som indlejer vil få. Tiltrædelse snarest.

Har du spørgsmål, eller har du lyst til at komme forbi for at se klinikken eller potentielle kollegaer, så skal du være meget velkommen.

Send din ansøgning + CV til: info@sofiendal-sundhedsteam.dk

www.sofiendal-sundhedsteam.dk