Er du interesseret i at blive en del af en kiropraktisk virksomhed med fokus på høj faglighed og kollegialt fællesskab? Er du udadvendt, smilende og serviceminded? Trives du i en hverdag med varierende arbejdsopgaver og mange bolde i luften? Har du mod på at tage ansvar og hjælpe til med at optimere vores sekretariat i Odense sammen med to andre dygtige sekretærer?

Så er det måske dig, vi leder efter.

LIDT OM OS
Kiropraktor.com blev stiftet af Carsten Nøddeskou i 1983 og har siden udviklet sig til at være en af Danmarks største kiropraktorklinikker med over 20 ansatte og to klinikker i henholdsvis Sorø og Odense.

Odenseklinikken, som stillingen vedrører, blev startet i 2017 og ejes af både Carsten Nøddeskou og Martin Juulager, som er daglig leder.

Vi er kendte for vores særlige helkropsbehandling, som indebærer, at vi altid går i dybden og leder efter den bagvedliggende årsag, så vores patienter får en god og varig effekt af deres behandlinger.

Læs mere om os på vores hjemmeside www.kiropraktor.com.

FORVENTNINGER TIL DIG
Vi leder efter en sekretær, der kan starte hurtigst muligt og senest primo april og arbejde 10-18 timer om ugen. Timerne bliver skemalagt, men det forventes, at du er fleksibel og indstillet på at afløse dine kollegaer, ligesom du kan regne med at blive afløst, hvis du selv har brug for at hold fri.

Det er ikke et krav, men en meget stor fordel, hvis du allerede har erfaring med vores journalsystem ClinicCare.

Stillingen som sekretær omfatter:
• Patienthåndtering, herunder booking, afregning og telefonsamtaler
• Fakturering af vores forsikringspatienter
• Bankafstemning
• Regnskab
• Mailbesvarelser
• Kalenderoverblik
• Generel administration
• Vareindkøb
• Daglig rengøring og oprydning
• Vasketøj og opvask
• Behandlerassistance
• Åbning og lukning af klinikken

Klinikken i Odense er stadig ung, og vi leder derfor efter en sekretær, som er initiativrig og nytænkende. Vi sætter stor pris på det kollegiale fællesskab, som findes både på klinikken i Odense og mellem de to filialer, så vi leder efter én, der har lyst til at bidrage til det sociale og sludre om stort og småt over en kop kaffe i pauserne.

VI TILBYDER
• Et udfordrende og selvstændigt job
• En stilling med mulighed for personlig og faglig udvikling
• En arbejdsplads med en uhøjtidelig og humoristisk tone samt plads til personlighed og nærvær

YDERLIGERE INFORMATION
Hvis du er interesseret i stillingen, skal du sende en mail til odense@kiropraktor.com med vedhæftet CV, ansøgning og eventuelle anbefalinger.

Har du spørgsmål, kan du henvende dem til Mette Nøddeskou, som kan kontaktes på mettehnoeddeskou@gmail.com. Vi holder samtaler løbende.

Læs mere her..