Kiropraktorhuset i Hillerød søger en kiropraktor mere.

Har du lyst til at være en del af en velfungerende kiropraktorklinik i Hillerød, så er chancen der nu! Hillerød ligger centralt i Nordsjælland kun 38 km fra København, og klinikken ligger tæt på stationen.
I Kiropraktorhuset er vi et godt team på 2 kiropraktorer og 2 sekretærer. Vi sætter en ære i, at der i klinikken er et godt arbejdsklima og vægter patienttilfredshed meget højt.
I klinikken ser vi mange forskellige patienter i alle aldre.

Vi kan tilbyde en nyoprettet stilling 20-25 timer/uge evt. med flere timer fremadrettet. Vi har Shock wave i klinikken og digitalt røntgen. Vi har desuden et fint samarbejde med lokale fysioterapeuter, massører og læger.
Du skal, ud over at være en dygtig kiropraktor, som brænder for sine patienter og sin faglighed, også gerne have et godt humør, have let til smil og gerne have lyst til at deltage i videreudvikling af vores dejlige klinik, så vi sammen fortsat kan give vores patienter den bedste behandling og service, når de besøger os.

Vi ønsker gerne hjælp snart, men venter også gerne på den rigtige. Går du med drømmen om at blive klinikejer i maven, vil der for den rette også være mulighed for partnerskab i fremtiden.

Er du nysgerrig på, hvad vi kan tilbyde så kontakt os gerne for en snak, se vores hjemmeside www.kiropraktorhuset.com, eller send en ansøgning og CV. Hvis du vil se, hvad vores patienter siger om os, så se vores google-anmeldelser, som vi er meget stolte af.

Med venlig hilsen Kiropraktorhuset Hillerød.

Lone Bork Petersen, klinikejer.

Kontakt: lone@kiropraktorhuset.com
Lone mobil: 31494081