Vi søger en kiropraktor, der sætter en stor ære i højt fagligt niveau og som eventuelt på sigt vil indgå i ejerkredsen. Vi har en stor kiropraktorklinik med fem kiropraktorer, en fuldtidsansat fysioterapeut, der står for individuel- og holdtræning samt fire sekretærer. Vi holder til i centrum af Roskilde i lyse store lokaler med fem behandlingslokaler, cox-rum og træningsrum. Derudover råder klinikken over digital røntgen og en ultralydsskanner.
Vi har et meget tæt samarbejde med det øvrige sundhedsvæsen, og får mange henvisninger fra læger, fysioterapeuter og sundhedsplejersker i lokalområdet. Vi lægger vægt på at involvere os i såvel politisk som fagligt arbejde på mange forskellige fronter inden for det kiropraktiske virksomhedsområde, og er bl.a. tilknyttet NIKKB som forskningsklinik.
Som kiropraktor vil du opleve et imødekommende miljø, hvor der er fokus på og plads til læring. Der vil være god tid til den enkelte patient, og vi bruger tid på løbende og planlagt supervision i den første periode efter behov.
Stillingen er på nuværende tidspunkt fuldt besat og er ledig pr. 1. oktober. Senere tiltrædelse kan selvfølgelig også lade sig gøre.
Er du interesseret, kan du evt. komme og følge os en dag. Ring evt. og hør nærmere på 46371860.
Ansøgning kan sendes til claus@kirosk.dk
Se mere om klinikken på hjemmesiden www.kirosk.dk

Karin Moesgaard Jensen
Peter Kryger Baggesen