FysioDanmark Humlebæk leder efter en engageret kiropraktor, som ønsker at bidrage både kollegialt og fagligt. Stillingen er på 20 timer om ugen med mulighed for yderligere timer.

Vi søger en kiropraktor, som har lyst til at blive en del af vores private fysioterapiklinik i Humlebæk. Vores klinik, der rummer 280 kvadratmeter, er nyrenoveret med moderne træningsfaciliteter.

Du vil arbejde sammen med veluddannede og erfarne fysioterapeuter, der har forskellige specialer. Vores tilgang er helhedsorienteret, hvor vi vægter både manuel behandling, træningsterapi og en nærværende kontakt med patienten. Ved hjælp af samtaler og grundige undersøgelser stræber vi efter at imødekomme patientens behov og sammen udarbejde en behandlingsplan, der kan realisere deres mål.

Vi ønsker at integrere kiropraktisk behandling i vores klinik, da vi i dag henviser mange af vores patienter til ekstern kiropraktorbehandling. Derfor vil vi gerne tilbyde kiropraktisk behandling på klinikken for at imødekomme patienternes behov mere effektivt.

Vi tror på, at kombinationen af kiropraktik og fysioterapi kan tilbyde vores patienter den bedst mulige behandling. Vi vægter et arbejdsmiljø præget af rummelighed og udvikling, hvor faglig sparring og nysgerrighed danner grundlag for optimale behandlingsforløb.

Vi tilbyder faglig sparring og et tværfagligt samarbejde mellem fysioterapeuter og kiropraktorer på klinikken. Vi mener, at dette samarbejde vil bidrage til den faglige udvikling og forbedre patienternes behandlingsforløb.

Er du interesseret i at være med til at etablere vores tværfaglige samarbejde og sætte dit eget præg på vores klinik?

Så send dit CV og ansøgning til Thomas Höfelsauer på thomas@fdhu.dk.

Vi afholder samtaler løbende.

Link til klinik