Kiropraktorhuset i Middelfart - er en attraktiv og travl klinik, som ligger centralt og synligt i Middelfart –blot et stenkast fra tog/bus og tilkørselsveje og tæt på motorvejstilkørsel.
Der er stor privat P-plads foran klinikken. Klinikken med eget ydernummer, har eksisteret på den samme adresse i mere end 35 år og er drevet af samme ejer siden 2005. Huset består af stueetage og 1. sal. På 1. sal er der 2 behandlerrum samt lyst og åbent træningslokale med diverse træningsmaskiner samt plads til små træningshold. I stueplan er der 3 behandlerrum, reception, røntgenrum, 2 toiletter samt lille køkken.
Klinikken har en meget stor patientdatabase med mange tilfredse patienter. Vi har samarbejde med stort set alle forsikringsselskaber og har et godt lægesamarbejde både lokalt og over broen. Klinikken har en rigtig god og stabil omsætning med vækst år efter år og der er stadig potentiale for mere vækst.
Aktuelt beskæftiger klinikken 4 kiropraktorer, 1 fysioterapeut, 2 deltids massører samt 2 deltids og 1 fuldtids sekretær. ”Lad os tage en samtale, hvis du eller flere går med en drøm om at blive klinikejer i det attraktive Trekantsområde. ”
Kiropraktor Niels Tindhof nielsanne@email.dk 25623110/41103171
Fuld diskretion en selvfølge.

Læs mere her..