Vi søger en positiv og udadvendt kollega til at indgå i vores travle tværfaglige team i København.

Vi er lige flyttet til nye og lækre lokaler centralt i Valby - med gode trafikale forbindelser kun 150 m til Valby Station. Teamet består af 8 kiropraktorer, 3 fysioterapeuter og 3 sekretærer samt helt ny træningsafdeling med mulighed for hold- og individuel træning for vores patienter.

Klinikken har 10 behandlingsrum, holdtræningssal, frivægt- og træningsafdeling i specialmaskiner fra Technogym, og vi tilbyder behandling og udredning med digital røntgen, high-end ultralydsscanning, chokbølge-terapi, laser-terapi, dryneedling/akupunktur, gang- og løbestilsanalyse samt et bredt udvalg i orthoser og fodindlæg.

I klinikken ser vi en bred type af patienter og vi har specielt fokus på idrætsskader, børn, kroniske nakke- og rygskader, samt tværfaglig behandling og genoptræning. Klinikken er tilknyttet flere elitesportsklubber indenfor håndbold, fodbold, ketchersport og idræt, hvor vi er med til at varetage diagnostisk udredning samt behandling.

Klinikken har et bredt funderet samarbejde med lokale læger, speciallæger og privathospitaler, og vi lægger stor vægt på evidensbaseret praksis. Vi prioriterer vores tværfaglige sparring og udvikler os løbende indenfor kommunikation, praksisdrift og faglige færdigheder – dette gør vi gennem interne klinikmøder, samt kurser i ind- og udland.

Personalet på klinikken har et stærkt sammenhold og vi formår og prioriterer at have det sjovt, selvom hverdagen er travl. Vi stræber efter at levere den bedste professionelle service med personlighed og engagement til alle vores patienter.

Så kan du se dig selv i et team, hvor faglighed, sparring og tværfaglig behandling går op i en højere enhed med højt humør og god energi, så er du den rette.
Har du mod på at besøge os, så kontakt Anders Broegaard på e-mail ab@kir.dk, eller se mere på www.kir.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig eller modtage din ansøgning.

Gearhalsvej 1, stuen
2500 Valby