Vi mangler en positiv, energisk og faglig kompetent kiropraktor, der har lysten, viljen og evnerne til at tage del i videreudviklingen af en allerede velfungerende tværfaglig familie- og idrætsklinik som kommende kompagnon.

Vi er en meget travl klinik, der gennem 25 år har opbygget et stort patientkartotek, og vi oplever fortsat stor tilgang, da vi har et særdeles godt omdømme i lokalområdet.
Vi har en ambitiøs plan for fremtiden, hvor vi ser stadig mange udviklingsmuligheder, som du kan blive en central del af. Samtidig vil du få rig mulighed for at omsætte dine tanker og ideer om den moderne tværfaglige klinik til virkelighed.

Vi tilbyder et inspirerende tværfagligt arbejdsmiljø, hvor medarbejderindflydelse og trivsel er i højsædet. Vi har et dynamisk og kompetent personaleteam, der vægter arbejdsglæde, interkollegial tillid og ærlighed lige så højt som evidens, faglig kvalitet og patienttilfredshed; et robust, fleksibelt og glad personaleteam. Vi arbejder løsningsorienteret ud fra devisen om, at ingen kan alt, men alle kan meget, og sammen kan vi det hele.

Hos UDBY Kiropraktik+ får du kolleger, der er enige om, at udfordringer bedst mødes med positivitet, og du vil blive mødt med respekt for de personlige og professionelle forskelligheder, som træder frem i et tværfagligt arbejdsmiljø og kompagniskab. Fleksibilitet og rummelighed ser vi som afgørende for at skabe en sund balance mellem arbejdsliv og privatliv, så for at vi kan lære hinanden bedre at kende, forestiller vi os en ansættelse af kortere eller længere varighed inden kompagniskabet træder i kraft.

Klinikken er logistisk godt placeret på Banegården i Hobros gamle stationsbygning. Vi bor i flotte lyse lokaler med højt til loftet og tog, bus og parkering lige udenfor døren. Hobro er en driftig by med godt 12.000 indbyggere, som ligger smukt placeret for enden af Mariager Fjord få minutters køreafstand fra E45 midt imellem Århus og Aalborg.

Vil du sætte dit positive præg på en allerede velfungerende praksis?
Så kontakt Rikke Udby på mail: udby@kiropraktikplus.dk eller på telefon: 98511030.

For mere information: www.kiropraktikplus.dk