Til vores ”dream team” i Lemvig søger vi en kiropraktor, som gerne vil os og den vestjyske kultur. Vi tilbyder en stilling med minimum 3 arbejdsdage og op til fuld tid…. Du bestemmer. Der er mulighed for opstart med det samme.

Vi står midt i en fantastisk udvikling, hvor vi over de kommende år fastlægger og implementerer en ny strategi. Kunne du tænke dig at være en del af en klinik, som ikke står stille, sætter patienten i centrum og tænker ud af ”boksen”.

Vi vægter: En åben tilgang og god tid til den enkelte patient, fri tone på klinikken samt faglig fordybelse.
Klinikken består pt. af 3 kiropraktorer og 2 sekretærer. Der er gode behandlingsrum, med HI-LO og sidelejebænk eller hæve-sænke bænk.

Dine patienter er alt fra fiskeren i Thyborøn til spædbørn (hvis interesse). Fra sportsatleten til landmanden. Du kan i høj grad være med til at bestemme din vej gennem patienterne hvis du f.eks. har særinteresser. Der er en del uopdyrket potentiale i området mht. sport, børnebehandling og andre interesseområder.

Vi tilbyder rimelig frie rammer til at arbejde, en konkurrencedygtig provisionssats, betaling af kurser, sociale arrangementer, altid med højt humør i klinikken samt fredagsbar med dine kommende kollegaer.

Lemvig: En landbykommune med ca. 20.000 indbyggere. Her er alle muligheder for vandsport, alt fra kitesurfing til kajak og sejlsport. En enestående og fantastisk natur, bakker og bølgers land. Et fantastisk område, med imødekommende mennesker. Højt til loftet for store og små, samt billige huse med vandudsigt.

Skulle det have fanget din interesse, så kontakt endelig os for en uforpligtende snak. Er kemien hel rigtig er der mulighed for medejerskab.

Se evt. vores hjemmeside: www.hrkiro.dk

Venlig hilsen.
Hanne og Mads, Kiropraktisk klinik Lemvig.

Mobil Mads: 20632979.
Mobil Hanne: 40961939.