dodekalit - beskåret.jpg

Lige efter Farøbroen ved Guldborgsund finder du stedet til det gode familieliv uden stress. Vi er tæt på naturen, som rummer de gode oplevelser og alle de gode råvarer. Vi er også tæt på døren til Europa, som om nogle år bliver forbundet med en tunnel, og samtidig vi har stadig kun 5 kvarter til København!

Vi søger:
En kiropraktor til vores team af passionerede behandlere, der gerne hjælper med erfaring, sparing og samarbejde om patienterne.

Vi ønsker:
At du elsker kiropraktik, patientkontakt, og er glad og positiv.

Vi tilbyder:
En ansættelse med efteruddannelse, sundhedsordning, og god indtjening. Det afhænger af dig og dine timer! Har du ambitioner om partnerskab, er det en mulighed, men ikke et krav.

Vi er:
Kiropraktor-Huset i Nykøbing Falster, som sætter stor ære i vores faglighed, er kendt og respekteret i området, og har et godt tværfagligt samarbejde med byens læger, sygehus og øvrige behandlere. Vi er ”easy going” og hygger os sammen, selvom vi er i en travl og seriøs klinik!

Vi ser:
Mange typer patienter, med mange forskellige problemstillinger, så du får brug for al din viden, og det er aldrig kedeligt at gå på arbejde!

Vi arbejder med:
Kiropraktiske teknikker, Shock-bølge , K-Laser, akupunktur, taping, Digitalrøntgen og træningsvejledning.
Vi henviser en del patienter videre til scanninger og speciallæger.

Vi håber:
At du ringer til Anders Jensen for mere info eller en jobsamtale på: 51 50 08 56.
Du kan også skrive til: Anders@kiropraktor-huset.dk

Tjek os, mulighederne i kommunen for dig og evt. din familie og al den dejlige natur, området byder på!

www.kiropraktor-huset.net
www.guldborgsund.dk
www.visitlolland-falster.dk

Dodekalitten - en af Sydhavsøernes mange attraktioner: se og læs mere