Vi har travlt på klinikken og søger en sekretær ca. 20 timer ugentligt.

Dine arbejdsopgaver bliver:
• Patienthåndtering, herunder booking, afregning og telefonsamtaler
• Fakturering af vores forsikringspatienter
• Restancehåndtering
• Mailbesvarelser og kalenderoverblik
• Generel administration
• Varebestillinger, oprydning
• Åbning og lukning af klinikken

Vi håber at du :
• Er serviceminded, smilende og udadvendt – og gerne med klinikerfaring
• Tager ansvar og kan arbejde selvstændigt
• Har overskud til travlhed og er god til at have mange bolde i luften
• Har flair for IT og kan tilegne dig nye systemer
• Har lyst til at være en del vores team både fagligt og socialt

Du kan starte hurtigst muligt - gerne i starten af januar 2022. Erfaring med vores journal- og kalendersystem Clinic Care er en stor fordel, men ikke et krav.

Vi har længe åbent mandage og torsdage, så der vil forekomme sene ”gå-hjem-tider” ca. 1x ugl.

Hvis du er interesseret – så send os en mail med ansøgning og CV – og udtalelser fra tidligere jobs.
Vi glæder os til at høre fra dig 😊

Til nielsanne@email.dk senest 9. december 2021


Kiropraktorhuset Middelfart
Elmegade 3
5500 Middelfart

 

https://middelfart-kiropraktor.dk/