Vi søger en kiropraktor med et stort drive og lysten til at indgå i en klinik i udvikling. Vi har stor tilgang af nye patienter og sørger hele tiden for tiltag der har til formål at forbedre tilgangen til den samlede klinik.

Vi er tre engagerede fysioterapeuter på klinikken der alle benytter sig af en neurologisk manuel tilgang samt behandling og træning baseret på evidens og smertevidenskab. Vi har stort fokus på faglig sparring og afholder interne workshops for både at holde os opdateret og skærpe vores færdigheder. Derudover har vi et godt socialt fællesskab, hvorfor sociale arrangementer også er en naturlig del af tilværelsen her på klinikken. Vi ønsker at skabe mulighed for et tværfagligt samarbejde, hvorfor vi søger anden profession end vores egen.

Klinikken har et samarbejde med en ekstern fodterapeut og zoneterapeut. Derudover varetager vi skader og skadesforebyggelse på fodboldholdet BSF i Gjensidige ligaen (kvindeligaen i Danmark). Ydermere bliver vi en del af Nordic Netcares samarbejdsnetværk, som skaber grobund for mange forsikringspatienter, hvilket også kan blive aktuelt for dig, hvis du ønsker det.

Vi arbejder ofte med kroniske/længerevarende smertepatienter der har gennemgået mange tiltag uden effekt og derfor opsøger os. Her vil vi især gerne kunne tilbyde tværfaglige forløb med fokus på at bedre patientens livskvalitet og funktionsniveau.

Klinikken ligger centralt i Rødovre, med rigtig god tilgang for både bus, S-tog og bil. Vi har egen parkeringsplads og ligger i stueetagen. Vi har 3 behandlerrum og en træningssal til rådighed. Vi sætter stor pris på at vores patienter og klienter føler sig tilpas, hvorfor vi har stort fokus på at skabe en god atmosfære i klinikken.

Der er mulighed for en fordelagtig provisionssats, hvilket kan resultere i en høj omsætning. Der vil være mulighed for stor fleksibilitet og stillingen kan være fra 10 timer til fuld tid alt efter ønske.

Stillingen kræver at du har din egen virksomhed og har lyst til at arbejde selvstændigt i vores lokaler. Derudover skal du være villig til at være med til at opbygge din egen kalender.

Ansøgningsfrist 31/10

Samtaler holdes løbende.

Ansøgning og CV kan sendes til Jeppe Rudfeld på jgr@bettertreatment.dk

For spørgsmål eller mere information kan du kontakte:

Jeppe Rudfeld
Mail: jgr@bettertreatment.dk