Vi søger en kiropraktor med et stort drive og lysten til at indgå i en klinik i udvikling. Vi har stor tilgang af nye patienter og sørger hele tiden for tiltag der har til formål at forbedre tilgangen til den samlede klinik. Har du lyst til at indgå i et klinikfællesskab hvor der er fokus på det gode og fyldestgørende patientforløb gennem tværfagligt samarbejde? Så kunne stillingen her være noget for dig.
Det er vigtigt for os, at du er indstillet på, at det at indgå i en privatklinik også er at drive en forretning.
Vi er tre fysioterapeuter og en kiropraktor på klinikken, hvilket betyder vi både har fokus på forløb der indeholder tværfagligt samarbejde, smertevidenskab, træning og manuelle teknikker. Vi har stort fokus på faglig sparring og afholder interne workshops og tværfaglige konferencer for både at holde os opdateret, vende komplekse patientforløb og skærpe vores færdigheder. Derudover har vi et godt socialt fællesskab, hvorfor sociale arrangementer også er en naturlig del af tilværelsen her på klinikken. Vi ønsker at styrke vores tværfaglige samarbejde, hvorfor vi søger endnu en kiropraktor til klinikken.
Vi arbejder ofte med kroniske/længerevarende smertepatienter der har gennemgået mange tiltag uden effekt og derfor opsøger os. Her giver det rigtig god mening for os at tilbyde tværfaglige forløb med fokus på at bedre patientens livskvalitet og funktionsniveau.
Klinikken ligger centralt i Rødovre, med nem tilgang for både bus (7A), S-tog og bil. Vi har egen parkeringsplads og ligger i stueetagen. Vi har 5 behandlerrum og en træningssal til rådighed. Vi sætter stor pris på at vores patienter og klienter føler sig tilpas, hvorfor vi har stort fokus på at skabe en god atmosfære i klinikken.
Der er mulighed for en fordelagtig provisionssats, hvilket kan resultere i en høj omsætning. Der vil være mulighed for stor fleksibilitet og stillingen kan være fra 20 timer til fuld tid alt efter ønske.
Stillingen kræver at du har din egen enkeltmandsvirksomhed og har lyst til at arbejde selvstændigt i vores lokaler. Derudover skal du være villig til at være med til at opbygge din egen kalender.
Ansøgningsfrist 15/12
Opstart februar 2021
Samtaler holdes løbende.

Ansøgning og CV kan sendes til Jeppe Rudfeld på jgr@bettertreatment.dk.
For spørgsmål eller mere information kan du kontakte:
Jeppe Rudfeld
Mail: jgr@bettertreatment.dk