Ønsker du at se en bred vifte af patienter? Og ønsker du at arbejde sammen med engagerede og glade kollegaer? Så kan du meget vel være vores kommende kollega.
Vi er fem kiropraktorer, en massør og to sekretærer. Vi ser patienter i alle aldre med alle mulige forskellige problematikker, og har et godt samarbejde med egnens læger. Faglighed og kvalitet står i fokus og vi bruger mange forskellige behandlingsmodaliteter. Vi arbejder i dejlige lokaler midt i Aabenraa by. På Tønder Sygehus har vi en satellitklinik. Der er en god stemning i klinikken, vi hjælper hinanden, og vi vægter den daglige trivsel højt.
Det kunne være dejligt, hvis du er en positiv person, der brænder for din faglighed og dine patienter. Du skal have nemt ved at samarbejde og have et ønske om at være en del af klinikkens udvikling. Du skal have lyst til at se flere forskellige typer af patienter, men er meget velkommen hvis du har særlige kvaliteter. Vi er fleksible i forhold til opstartstidspunkt og timetal, men gerne senest i marts 2020.
Aabenraa har en hyggelig bymidte med forretninger, torve og caféer. Byen ligger ned til strand og fjord, og er omkranset af bøgeskov. Her er et rigt forenings- og kulturliv, gode skoler og et nyt supersygehus. Trænger du til duften af storby, er det let at tage motorvejen, fx syd på til Flensborg (40km) eller Hamborg (180km). Til Kolding er der 60km.

Er dette noget for dig, så send en ansøgning til Kirstine Risager på kirstine_risager@hotmail.com. Har du brug for at høre nærmere, så ring til klinikken på 74628282 eller sms til mobil 22239787.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen os fra Aktiv Kiropraktik.

Læs mere her..