Befolkningstilvæksten i Ørestad er fortsat hastigt opadgående, flittige byggekraner troner i Ørestad skyline og vi er omringet af 20.000 arbejdspladser, besat af kontorfolk med nakkesmerter og rygproblemer. Snart sætter vores kiropraktor Marcus sig i flyet mod Oslo for ikke at møde i klinikken igen.
Hint: Vi har svært ved at følge med og har brug for en ny kiropraktor hurtigst muligt.

Vi søger en kiropraktor med stort drive, socialt engagement og mod på faglig udvikling, dvs. at du trives med mange patienter og at du deltager aktivt i kurser og i klinikkens sociale/faglige arrangementer.
Den eksisterende stilling, er en tæt booket 30 timers stilling. Færre eller flere timer er muligt. Timerne kan fordeles på 4 eller 5 dage. Din arbejdsdag vil bestå i at varetage akutte patienter, men i høj grad også tilbagevendende patienter til vedligeholdende behandling, hvilket giver en stabil kalender med en høj månedlig omsætning.

Vi er en moderne klinik med en god atmosfære og uhøjtidelig omgangstone. Vi har en tidssvarende ledelsesstil med fokus på medindflydelse og medansvar med plads til nye tiltag. Der er plads til personlig udvikling gennem kurser og faglig sparring med kollegaer på de ugentlige behandlermøder. Der er fleksibilitet i forhold til ferie, fritid og familie, herunder mulighed for forlænget weekend hver anden weekend eller en fast fridag. Vi har fokus på struktur og ordentlighed i en tid med fortsat nye retningslinjer og krav.

Klinikken startede i 2013 og har siden gennemgået en rivende udvikling uden at miste fodfæstet. Vi tiltrådte overenskomsten i 2017. I dag huser klinikken et dynamisk tværfagligt team, bestående af 4 kiropraktorer, 2 fysioterapeuter, 2 massører og 1 zoneterapeut, 1 ergoterapeut samt 6 sekretærer. Klinikken er beliggende i Fields Ørestad København med gode parkeringsforhold og transportmuligheder, herunder Øresundstog (28 minutter fra Malmø C), metro (10 minutter fra Kongens Nytorv) og bus lige til døren.
Klinikken råder over 5 behandlerrum og en mindre træningssal til brug for holdtræning, foredrag mm. Vores patientgruppe er fortrinsvis aktive børnefamilier, store som små. Vores patienter tager gerne aktiv del i behandling og forebyggelse.

Om Ørestad:
Ørestad og Amager Vest spås 45% befolkningstilvækst fra 2016 til 2031:
Ørestad er opdelt i forskellige områder, med Ørestad City og Fields som omdrejningspunktet:
Ørestad er et ’lokalsamfund’ i storbyen med et stort sammenhold, mange spændende initiativer og et enormt naturområde i baghaven. Ørestad Avis er det godt sted at orientere sig om de lokale nyheder:

Du er velkommen til at besøge klinikken og se rammerne. Har du lyst til at følge Marcus på en af hans sidste arbejdsdage i oktober, er du mere end velkommen. Selvfølgelig med fuld diskretion.

Løn efter aftale. Opstart hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige.

Ansøgning og CV sendes til klinikkoordinator Anita på adm@orekirosund.dk. Eventuelle spørgsmål modtages gerne telefonisk 22200023 (Thea) eller på mail thea@orekirosund.dk

De bedste hilsner
Thea Geelbak og Anne Winther Vind
Ørestad Kiropraktik & Sundhed
Arne Jacobsens Allé 16, 2.

Læs mere her..