Dansk Kiropraktor Forening (DKF) har i dag over 1000 medlemmer, som alle er kiropraktorer eller under uddannelse til kiropraktor.

Som medlem af DKF

• kan du få personlig rådgivning og information - og kan vi ikke hjælpe dig, hjælper vi dig med at finde ud af, hvem der så kan.
  • er du som færdiguddannet dækket af pensions- og invaliditetsforsikringer, som ikke kan opnås individuelt. Pensionsaftalen er indgået med Danica Pension og administreres af Willis Tower Watson
  • er du som færdiguddannet omfattet af en kollektiv erhvervsansvarsforsikring hos Codan
  • kan du tegne forsikringer, private som erhvervsmæssige, hos Codan på fordelagtige vilkår – også som studerende
  • får du efteruddannelses- og kompetenceudviklingskurser gennem NIKKB til medlemspris.
  • deltage i kurser hos Dansk Magisterforening til nedsat pris. Find de mange udbudte kurser her
  • kan du blive optaget i forbrugsforeningen og få rabatter i mere end 4.000 butikker.
  • har du adgang til DKF Forum et lukket medlemsforum, hvor du kan kommunikere og netværke med kolleger og læse blogs fra formanden
  • modtager du gratis bladet KIROPRAKTOREN
  • modtager du nyhedsmailen DKFInfo med nyheder, Markedspladsen og kalender

Ønsker du at melde dig ind? Udfyld felterne og tryk send. (oplysningerne bliver sendt sikkert til os)

Indmeldelse i DKF

xxxxxx-xxxx
f.eks. Diplom

* Undertegnede anmoder herved om optagelse i Dansk Kiropraktor Forening og erklærer, at jeg kender foreningens love og retningslinjer for kiropraktisk virksomhed og nøje vil overholde disse.

Derudover bekræfter jeg, at jeg er bekendt med, at Dansk Kiropraktor Forening gennem aftale med Danica Pension har etableret en fælles obligatorisk pensionsordning for alle kiropraktorer, og jeg giver tilladelse til, at DKF videregiver de fornødne oplysninger, herunder CPR-nr., privatadresse mm. til Willis/Danica Pension som grundlag for administrationen af pensionsordningen. Læs mere her