Foto af en der læser tidslinjen på mobil.jpg
I Dansk Kiropraktor Forening har vi blandet os mere i det politiske spil end tidligere

Sådan udtaler bestyrelsen om sit arbejde og resultaterne opnået i de sidste 2 år i 'Resultatrapport 2018 og 2019', der er bestyrelsens skriftlige beretning til generalforsamlingen 9. november. Rapporten indeholder også skriftlig beretning fra Dansk Kiropraktor Råd.

Man har mødtes med sundhedsministeren, gennemført politisk kampagne målrettet læger, og man har sat fokus på sundhedspolitiske emner, fx den ulighed som den høje brugerbetaling på kiropraktorbehandling skaber. Ude i den store verden har bestyrelsen også været politisk aktive både i regi af det europæiske kiropraktorforbund og verdensforbundet.

Ude i klinikkerne har der været mere end almindeligt travlt! 2018 og 2019 var år med DDKM-akkreditering, sundhedsfaglige tilsyn, GDPR, nye røntgenregler, implementering af overenskomstens pakkeforløb, ny ferielov og et sundhedsforsikringsmarked, der til stadighed bevæger sig - og så: flere patienter end nogen sinde før.

Regnskaber:
2017-2018 inkl. erklæring fra DKF’s interne kritiske revisor.
2018-2019 inkl. erklæring fra DKF's interne kritiske revisor.

Begge regnskabet skal godkendes på generalforsamlingen i november 2019.

Tidligere års resultater:
'Resultater 2018' (pdf)