handshake-6598537_1280.jpg (1)

Kære medlemmer og klinikker, sådan kan du få hjælp

1. HJEMMESIDEN
Det meste information og rådgivning til medlemmer ligger under ARBEJDSLIV, hvor du finder fx regler og Q&A's om sygdom, løn, ferie og barsel – både hvis det angår dig selv og hvis det angår en, du har ansat. Under KLINIK finder du emner relateret til dagligdagen i klinikken, fx alt relateret til kiropraktoroverenskomsten, blanketter og patientsikkerhed. På de fleste sider står angivet, hvilke medarbejdere der ved noget om området.
Information til patienter ligger på Kiropraktoren.dk

2. BOOK ELLER START RÅDGIVNING
Mail til dkf@danskkiropraktorforening.dk og skriv:

  • Hvad du søger rådgivning om – uddyb gerne
  • Hvis du gerne vil ringes op - skriv nummer og tidspunkter, der vil passe dig godt

Ved at starte rådgivningen op på denne måde kan vi måske minimere forgæves opkald og unødig ventetid. Vi kan ikke garantere, at du kan blive ringet op i det tidsrum, du angiver, men vil forsøge at efterkomme ønsket eller indlede dialog med dig om et andet eller mere præcist tidsrum.

3. SKRIV ELLER RING
Vores 8 medarbejdere er i udgangspunktet tilgængelige:
mandag til torsdag kl. 10-16.00 - fredag kl. 10-15.00
I dét tidsrum bliver hovednummeret og hovedmailen besvaret:
+45 3393 0400 og dkf@danskkiropraktorforening.dk
Vær opmærksom på, at medarbejdere kan være optagede eller fraværende. Det kan derfor være en god idé at starte med at maile om det, du søger hjælp til.

4. OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL
Drejer din henvendelse sig om? 

Send mail til os sikkert

Nederst på siden her finder du en formular, du kan bruge til at sende os filer sikkert