Søg kikkert.jpg

KIROPRAKTOR søges til Kiropraktorhuset i Middelfart

Dato: 8. juni 2020

Vi søger fra 1. august en fuldtids kiropraktor til klinikken, da en af vores kiropraktorer har fået mulighed for at blive kompagnon med studievenner i en klinik et andet sted i landet. Der vil være mulighed for en glidende opstart i august, hvor du kan følge ham, som du skal afløse i nogle af hans faste patientforløb – dette mhb på at få en god overtagelse for både du og de faste patienter. KIROPRAKTORHUSET er en travl og tværfaglig klinik, som består af 3 kiropraktorer, 1 fysioterapeut, 3 massører samt 3 sekretærer. Vi har egne træningsfaciliteter, som bruges til både individuel træning og holdtræning. Klinikken har digitalt røntgenanlæg samt K-Laser apparat. Vi tager os af alle problematikker i klinikken – og er altid åbne overfor at dygtiggøre os. Vi ser en bred vifte af patienter i alle aldre med mange forskellige problematikker. Vi lægger stor vægt på, at det er patienten og dennes behov, som er i centrum og vi ønsker at medvirke til, at de får en tryg og imødekommende behandling, når de kommer i klinikken. I vores tværfaglige team fungerer kiropraktoren som tovholder. Vi vægter et højt fagligt niveau, professionalisme, engagement og personlighed. Vi ønsker en selvstændig og erfaren kiropraktor, med en viden indenfor de gængse behandlingsområder – og med lyst til at arbejde tværfagligt. Du skal kunne arbejde 2 sene dage om ugen. Stillingen, har været besat med den samme medarbejder i mere end 8 år – så patientgrundlaget er allerede til stede. Hvis du drømmer om at blive selvstændig – så vil der for den rette kunne blive tale om klinikovertagelse på længere sigt. Socialt har vi en afslappet og uhøjtidelig stemning på tværs af personalegrupper– og vi håber, at du kan se dig selv som en del af både et fagligt og et socialt team. Vi håber, at have vækket din interesse for at høre mere om Kiropraktorhuset Middelfart og om hvilke ansættelsesforhold vi kan tilbyde dig. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Ansøgningsfrist : 19. juni kl 12. Samtaler planlægges afholdt i uge 26. Send gerne din ansøgning med eksamenspapirer, CV og udtalelser/referencer sendes til: Kiropraktorhuset Elmegade 3 5500 Middelfart Att. Kiropraktor Niels Tindhof Eller mailes til : niels@middelfart-kiropraktor.dk