Kampagnen indledes med en særlig 100-års jubilæumsvideo, hvor formand Michael Christensen fortæller om nogle af de vigtigste historiske nedslag i professionens udvikling.
Kampagnen er målrettet beslutningstagere, patienter og borgere og fremhæver kiropraktorens centrale rolle – både i nutidens og fremtidens sundhedsvæsen. Budskabet er klart: Alt for mange danskere lever med smerter i muskler og led. Den udfordring kan og bør sundhedsvæsenet løse bedre. Her står kiropraktorerne klar til at tage et større ansvar – og være en endnu større del af løsningen.
Vi håber, I vil være med til at bringe kampagnen til live og være med til at sikre, at vi når bredt ud. Det kan I gøre ved at dele de opslag, vi lægger op på LinkedIn, Kiropraktoren.dk’s Facebook-side og på DKF’s Instagram.
Derudover kan I downloade materialer fra Værktøjskassen, som kan bruges på egne kanaler – herunder infoskærme i klinikken. I Værktøjskassen finder I bl.a.:
Hvis I har spørgsmål til kampagnen, er I altid velkomne til at kontakte sekretariatet.
Vi glæder os til at fejre kiropraktikkens 100 års historie – og tage hul på de næste 100 år med styrket synlighed, fælles engagement og faglig stolthed.